dijous, 13 de maig del 2010

Achim

Sempre és un plaer topar amb persones especials. Vaig coincidir amb l'Achim a Rapa Nui i posteriorment també a l'avió que ens duia a la Polinèsia Francesa. A l'aeroport de Papeete varem passar la nit xerrant fent temps fins al dia següent per anar a Moorea. Malgrat ell va anar-hi amb vaixell i jo amb avió, varem tornar a coincidir al bus de l'illa que ens duia a l'hostal on varem compartir tres dies de xerrades memorables.

L'Achim, alemany i amb 51 anys, és un mestre en l'art de viatjar i s'ha convertit quasi en la seva professió. Actualment està viatjant durant 14 mesos però això no és res comparat amb els 7 anys de durada de l'últim gran viatge. Quin crack!

2 comentaris:

  1. Aquest és el meu heroi, sí senyor! i jo que em pensava que amb 7 mesos havia fet la gran proesa. Res, que n'aprenguin de l'Achim. Tomàs, compta que si et vinc a veure, és molt perillós, ja que potser no tornem a casa fins als 51 anys com el teu company, je, je... vinga, a tope, i fins aviat! Marc

    ResponElimina
  2. Hola Marc!!!
    Doncs espero coincidir de nou amb l'Achim a Malasia a finals de juliol o primers d'agost.

    ResponElimina