dimecres, 15 de desembre del 2010

Wadi Rum

Dilluns dia 13 de desembre hem sortit de Petra per anar fins al desert de Wadi Rum. El pla era anar a passar la nit en un campament al mig del desert. Però de bon matí el temporal de fred e inclús neu a les muntanyes semblava que ens espatllaria els nostres plans. No obstant, a l’arribada a Wadi Rum els núvols han desaparegut i hem gaudit d’un dia preciós al desert. Hem fet una volta amb un beduí pel desert amb el seu 4x4 mig destartalat. Molts cops semblava que quedaríem ensorrats però el beduí se n’ha sortit i ens ha acabat duent als punts més coneguts de Wadi Rum.




























Al capvespre hem arribat al campament on passarem la nit. He pogut gaudir d’una posta de sol excel·lent al capdamunt d’una roca i només escoltant el silenci. Un final magnífic!







Després de sopar i al voltant d’un foc els beduins s’han animat a cantar i tocar un instrument típic mentre la resta acompanyaven amb les mans. Hem passat una estona molt agradable abans d’anar a dormir.






Dimarts dia 14 de desembre hem passat una nit gèlida al desert però les mantes han estat més que suficients i la sensació no ha estat de fred. Després d’esmorzar ens hem acomiadat dels beduins i hem anat fins a Aqaba. Aquí s’ha acabat el meu viatge amb el Hassan, un taxista molt diferent a tots els que m’he trobat abans. Va començar sent el meu taxista i ha acabat sent un amic de confiança que s’ha esforçat per fer-me un trajecte per Jordània al meu gust i pressupost. Tinc que donar les gràcies de nou als meus amics Marc i Lluis per la seva recomanació que més aviat ha estat un gran regal.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada