divendres, 22 de gener del 2010

El Bolsón

El dilluns dia 18 a la tarda vaig traslladar-me a El Bolsón que és un poble on els hippies s'hi varen instal·lar trenta anys enrere i que actualment s'ha transformat en un paradís per excursionistes, pescadors i amants de la natura i de la tranquil·litat.





El dimarts dia 19 em vaig aixecar amb força ganes d'activitat i cansat ja d'autobusos vaig decidir anar d'excursió a peu a veure alguns paisatges del voltant del poble. Decidit vaig emprendre la marxa però després de 3 hores em vaig adonar que anava per un camí equivocat que vaig haver de girar cua... Finalment vaig arribar al Mirador del Azul on es poden veure unes bones vistes del Rio Azul i la seva vall.





Continuant pel mateix camí vaig arribar a la Cabeza del Indio, un paratge des d'on antigament els indis Tehuelches controlaven tota la vall del Rio Azul.



1 comentari:

  1. Molt xulos els paisatges, quina passada! A veure si parlem diumenge per l'Skype i ens expliques en directe!
    Ptons,

    Nuria

    ResponElimina