dijous, 7 de gener del 2010

Quilmes

En aquest blog personal, a banda d'explicar-vos el dia a dia de les experiències viscudes, també vull fer reculls de post especials per temàtiques que m'interessen. Podreu fer-ne un seguiment perquè tots els post d'una mateixa temàtica venen igualment etiquetats. Tinc pensades vàries temàtiques: monedes del món, menjars del món, cerveses del món, Catalans pel món. En cas que vulgueu proposar alguna temàtica interessant, podeu fer-ho.

I per començar que millor que fer un tast d'una cervesa ben freda. A l'Argentina la marca de cervesa més coneguda és la Quilmes i es pot trobar a tot arreu.




5 comentaris:

  1. Max com pot ser que viatges amb tan poca roba? quin agobio, no tendría ni per una semana.

    M'agrada lo de las cervezas, podrías fer també les característiques racials de la gent per tot el mon

    cristina

    ResponElimina
  2. Cris, per fi et veig posant comentaris al blog!!!

    Doncs de roba en tinc de sobres, és més, fa menys d'una setmana que estic fora i ja estic fent una llista negra de coses que em sobrent.

    Ep, jo tampoc en tinc per una setmana però es tracta d'anar rentant dia si dia no. Això si, t'acabes repetint més que l'all i oli. Però et prometo, i tu ja ho saps també, que quan has de caminar un parell de km amb tot a l'esquena... ni t'explico quines ganes de llençar la meitat de la motxil·la...

    Una abraçada,

    Tomàs

    ResponElimina
  3. Tomás!!! que bien te veo...oye, Marta y yo tenemos una idea que puede que te guste...que tal semáforos del Mundo?? creo que será curioso...valoraló!! y disfruta día a día como si estuvieras al final del viaje!!!

    ResponElimina
  4. Ei tomas !!!

    q petit que es el mon .... has d'anar a l'altra banda del mon i trobar-te amb algu que no veus des de fa 20 anys ... que heavy !!!

    molts petons desde la toscana !!

    elena

    ResponElimina
  5. Rafa, semaforos? no veo muchas diferencias entre paises (de momento). De momento para empezar hago: monedas, matrículas de coche y cervezas.

    Elena, que fas a la Toscana? Que be que vius! jajaja

    Una abraçada,

    Tomàs

    ResponElimina