dimarts, 5 de gener del 2010

Primeres impressions

Després de quasi 15 hores de vol (Barcelona - Madrid - Buenos Aires) ja soc a Buenos Aires i les primeres impressions prometen una bona estada.


El primer que sobta al arribar és la calor i sobretot el grau d'humitat. Ara aquí és estiu i molta gent fa vacances i aprofita per marxar a la costa.

Tots coneixeu algun argentí i sabeu com els agrada xerrar i xerrar. Doncs, en un moment donat em vaig trobar dins un taxi amb dos argentins que van començar a xerrar i no van parar fins que el taxista els va deixar al seu destí. Jo m'ho mirava i era realment sorprenent la capacitat i ganes que tenen de donar explicacions i més quan s'acabaven de conèixer en aquell mateix moment. Quan em faig quedar sol amb el taxista, amb conya em diu: "a esta señora le llamaban la muda", encara em fa riure ara.

Un altra impressió que aviat t'adones és que la ciutat te un caràcter retro que a mi em recorda a la Barcelona pre-olimpica de finals dels 80. Sobretot els mitjans de transport (autobusos, metro i taxis) son certament antics.

Estic allotjat en un petit hostel del barri de Palermo que està al nord de Buenos Aires i que és un barri més aviat benestant.

He començat visitant el centre, la Casa Rosada, Plaza de Mayo, el Obelisco i els voltans de Palermo Viejo.










4 comentaris:

  1. Hola Max,

    les fotos del Fi d'Any molen dos i dos (com diu el nostre amic F3), va ser un bon comiat!!
    He vist entre la roba que portes a l'equipatge unes "malles tèrmiques" (ja les haguessis pogut portar en algun altre viatge que hem coincidit ... estaràs xacondo de collons...!!!! a veure si en fas alguna foto!)
    Que tinguis un molt bon inici de viatge i estem en contacte.
    Bona nit i tapat...
    Xavi

    ResponElimina
  2. Carall Tomàs, veig que tens por de passar gana amb aquest tall de carn amb ampolla de vi Malbec inclosa. Així m’agrada, que et vagis fent algun homenatge... però compte, que el viatge tot just comença. Una abraçada i anirem seguint les teves passes. Marc

    ResponElimina
  3. Xavi, de moment no em faran falta perquè aquí fa força calor. Avui ja m'ha tocat el sol i estic ben colorat...

    Marc, trobo a faltar la teva selecció acurada de restaurants, això sempre era tasca teva i ara ho he de fer jo però be intento cuidar-me...

    Una abraçada,

    Tomàs

    ResponElimina
  4. HOLA MAX COM POTS VIATJAR AMB TAN POCA ROBA?

    JO NO EM TINDRIA NI PER UNA SETMANA.
    Podríes fer un estudi de les característiques físiques i racials de la gent (NOIES) de tot el mon, que et sembla?

    Cris

    ResponElimina