dijous, 11 de febrer del 2010

La meva volta al món - Jordi Roca

Aquí comença un altre recull temàtic dedicat als viatgers que em vagi trobant pel món.

Quan fa uns mesos vaig començar a buscar informació per organitzar la meva volta al món vaig trobar força gent que ho havia fet abans o que estava fent-ho. Entre els que ho estaven viatjant en aquell moment, vaig trobar el blog d'en Jordi Roca, un Lleidatà que ja duia més de 2 anys voltant pel món i estava treballant a Ushuaia esperant una oportunitat per fer realitat el seu somni d'anar a l'Antàrtica. Ja fa uns dies que ha tornat d'aquesta aventura de 22 dies amb un veler. Ahir vaig aconseguir contactar amb ell a través de l'hotel on treballava abans de l'aventura Antàrtica. Va ser tota una sorpresa tan per ell com per mi el poder conèixer-nos a Ushuaia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada