dimecres, 7 d’abril del 2010

El nostre 10

Dimarts estava a Cusco a punt d'agafar l'autobús cap a Nasca i a la sala d'espera hi havia una tele on vaig veure començar el Barça-Arsenal. Quina ràbia, només vaig veure els primers 5 minuts i després a esperar que tot anés be. Quan vaig arribar a Nasca eren les 6 de la matinada i encara era de nit. Jo no havia dormit massa perquè la ruta va ser molt revirada i estava molt  cansat. Al sortir de la terminal vaig anar cap al primer hotel que vaig veure. Com sempre vaig haver de negociar una mica per tal que ajustessin el preu. Però el paio em va fer la pregunta típica:
- ¿Eres Español?
- Soy de Barcelona, Catalunya.
Jo com sempre evitant l'afirmació.
- Oh Barcelona! ¿viste el partido? 4-1 y los goles 4 de Messi!
- ¡Hostia no me diga! Que pasada! Fantástico! Gracias!

Després vaig buscar al Youtube el vídeo dels gols i és per al·lucinar veient-lo.



Dissabte espero no perdrem el Madrid-Barça. Si algú sap on puc veure el partit des de Lima, que m'ho digui ja!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada