dimarts, 13 d’abril del 2010

Lima

Dissabte dia 10 d'abril vaig passejar-me pel barri de Miraflores on he estat allotjat aquest dies a Lima. Miraflores és un dels barris més macos de la ciutat i està davant de l’oceà Pacífic. També és un dels barris més adients per allotjar-se com a foraster perquè és dels més segurs. Hi ha alguns barris, inclús el centre de Lima, on l’alt nivell de delinqüència fa que sigui desaconsellable visitar-los.


Parc de l'amor

Parc de l'amor

Al migdia vaig localitzar un pub on poder veure el Madrid - Barça en directe i gaudir de la gran victòria blaugrana. I a la tarda vaig continuar passejant per Miraflores.

La costa amb l'oceà Pacífic

Sorprenent imatge del rescat d'una persona que intentava suïcidar-se

Parc del Far

Posta de sol des del parc del Far

Diumenge dia 11 d'abril vaig anar a visitar el centre de Lima. Tot i els avisos de perill de delinqüència, jo no vaig notar res especial que no et puguis trobar el altres grans ciutats Sudamericanes o del món en general.










Ball popular al Parc Central de Miraflores

Dilluns dia 12 d'abril vaig aprofitar el matí per actualitzar el blog i preparar les motxilles per tornar a Barcelona durant uns dies. Seran pocs dies però els suficients per gaudir d’una celebració molt especial: la boda de la meva germana amb el meu futur cunyat. Aprofitaré aquest dies per veure alguns amics i també per gestionar alguns temes pendents de resoldre de la segona part del meu viatge.

3 comentaris:

  1. hola tomas!
    has pogut agafar avions?, o be t'ha afectat la cendra dels volcans? a veure si ens dius alguna coseta mes
    lluís

    ResponElimina
  2. Lluis!!!

    Pensava que ja no seguies el blog... jaja
    Doncs vaig venir a Barcelona i just el dia abans de marxar varen tarcar l'aeroport. Per sort, dilluns ja estava en funcionament i tot va anar segons el previst.
    Estic a Iguazú, una mica incomunicat, però això és brutal, aigua per tot arreu...
    A veure si el finde puc anar a veure Boca o River a BsAs.
    Una abraçada,
    Tomàs

    ResponElimina
  3. el vaig seguint, tot i que no sempre et deixo notes, però continuem seguint les teves aventures
    lluís

    ResponElimina