dissabte, 10 d’abril del 2010

Paracas

Dijous dia 8 d'abril vaig agafar un autobús a Nasca per anar fins a Paracas. Durant el viatge el paisatge ja denotava força canvis.

Paisatges desèrtics

Divendres dia 9 d'abril, vaig visitar les illes Ballestas considerades "les Galápagos dels pobres". Tot i que realment no és comparable, hi ha força fauna ens aquestes illes, bàsicament tot tipus d’aus i també lleons marins.

La llanxa

Mar i desert

Un altra llanxa

Candelabro: Geoglif semblant als de Nasca


Amb moltes aus!



Formacions esculpides per l'erosió del mar

Moltíssimes aus!

Més aus

Un lleó marí prenent el sol







Després vaig aprofitar per fer una visita a la Reserva Nacional de Paracas. És curiós perquè és tot un desert que arriba fins a l’oceà Pacífic i no hi ha res a veure però això potser és el més sorprenent. De fet aquest desert és la part més al nord del conegut desert d’Atacama al nord de Xile i que arriba fins aquí.

Carretera d'asfalt?

Doncs no, la carretera és de sal

Milions d'anys enrera aquí hi havia mar

La infinitat del no res



Contrast de colors

La Catedral: una formació rocosa, derruïda pel terratrèmol del 2007

Paisatges de somni

Davant del penya-segat

Platja de Lagunillas

Platja Roja

Per la tarda vaig traslladar-me fins a Lima, l'última parada del meu viatge al Perú.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada