dijous, 23 de desembre del 2010

Operació retorn

Dimarts dia 21 de desembre he començat la meva operació retorn a casa per terra, mar i aire. He deixat la península del Sinaí (Egipte) i he creuat el Mar Roig amb ferri fins a Aqaba (Jordània). Per cert, si algú està pensant en fer aquest trajecte li aconsello que malgrat s’hagi de pagar taxes de sortida a Israel, el faci per terra. Els retards i cancel·lacions son constants en aquesta lamentable companyia de ferris.

Dimecres dia 22 de desembre he creuat Jordània de sud a nord amb autobús fins arribar a Amman. Per la tarda, m’he dedicat a actualitzar el blog.

Dijous dia 23 de desembre he volat d’Amman a Barcelona i aquí s’acaba el meu viatge de volta al món.

4 comentaris:

  1. Bentornat a casa!!
    Després d'aquest llarg viatge, suposem que portaràs la maleta ben carregada de records i aventures que de ben segur compartiràs per fi "en directe" amb els teus aquests dies.

    Disfruta-ho!

    ResponElimina
  2. vaja, ja ha passat 1 any, bentornat Tomàs

    ResponElimina
  3. ostres deu n'hi do!!! ja hi ets jejeje

    M'alegro que hagi anat tot be, un plaer anar-te llegint!!

    ResponElimina
  4. Hola Tomàs!!!
    Sóc la mireia de viatge365. Estic tractant de localitzar-te urgentment, però no trobo el teu e-mail ni cap contacte. Siusplau em pots escriure el més aviat possible a viatge365@gmail.com???
    MOLTES GRÀCIES!!!!

    Mireia
    viatge365

    ResponElimina