diumenge, 8 d’agost del 2010

Singapore

Dimarts dia 3 d’agost, un dia que ha començat be i ha acabat diferent. Després de la pallissa de viatge fins a Medan (Sumatra), he anat a l’aeroport a buscar un vol per anar a Singapore. Després de valorar diverses alternatives, he decidit anar amb Air Asia via Kuala Lumpur. Però quan he arribat a Kuala Lumpur el vol a Singapore ja estava tancat. M’he quedat a l’estacada i amb tots els hotels del voltant plens. Anar al centre de la ciutat resultava una pèrdua de temps i finalment m’he quedat al mateix aeroport esperant que demà pugui volar a Singapore.

Dimecres dia 4 d’agost he aconseguit arribar a Singapore i m’he instal·lat al barri de Chinatown. A la nit he anat a sopar amb la Noe i l’Abel, dos catalans que estan vivint un any diferent a Singapore. Feia temps que no coincidia amb coneguts de Barcelona i ha estat fantàstic. Amb l’Abel compartim un passat professional comú a la mateixa empresa. Hem estat tan a gust sopant que no m’he recordat de fer cap fotografia menjant els típics satays.

Dijous dia 5 d’agost he visitat diverses àrees de la ciutat: Chinatown, Clarke Quay, Boat Quay, Raffles Place, Merlion Park i Marina Bay. La humitat de Singapore és tan alta que he acabat molt suat.







La cara oculta de la ciutat







Divendres dia 6 d’agost he comprat un bitllet per visitar la ciutat amb un autobús turístic. És molt còmode perquè pots pujar i baixar de l’autobús tants cops com desitgis i pots utilitzar les dues línies existents. Jo m’he aturat als barris de Little India, Arab Street i Orchard Road.










Singapore m’ha semblat una ciutat moderna, molt neta i segura. I venint d’Indonèsia ha estat un contrast molt fort. Molta gent diu que Singapore per menjar és car però fora de les àrees turístiques es poden trobar molts llocs on menjar bo i barat. El transport públic és modèlic, organitzat, puntual i molt net. L’únic punt feble de la ciutat, pel meu gust, és la xafogor insuportable que hi fa habitualment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada