dimarts, 17 d’agost del 2010

Guangzhou

Diumenge dia 15 d’agost he arribat a Guangzhou (Xina), també coneguda com Cantón. Començo un nou i gran país. A l’arribada a Guangzhou primera anècdota: a un brasiler que viatjava amb al mateix bus li han pispat la càmera i no se n’ha adonat fins a l’arribada... I és que sempre s’ha d’estar alerta! Guangzhou és una ciutat enorme de més de 10 milions d’habitants. Orientar-se a Xina no serà fàcil, ja ho veig venir, però de moment estic trobant alguns rètols amb anglès i algunes persones que també l’entenen. A més m’he trobat gent molt amable que m’ha ajudat al metro quan estava ben perdut mirant un plànol. Estic allotjat en un hostel a una zona molt tranquil·la i que de fet és una illa dins del riu Pearl anomenada Shamian Island.

Dilluns dia 16 d’agost he anat a visitar Guangzhou: Nanyue King Tomb Museum, Six Banyan Trees Temple i Bright Filial Piety Temple. També he anat fins a la Huaisheng Mosque però com que no soc musulmà no m’han deixat entrar. En aquesta ciutat hi podria estar més temps però ja tinc ganes d’entrar a la Xina interior i més rural.





  




La mà d'obra és barada a la Xina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada