dilluns, 15 de novembre del 2010

Esfahan

Divendres dia 12 de novembre hem viatjant amb autobús fins a Esfahan. Després de dinar hem anat a fer un tomb i hem acabat a una botiga de catifes perses. El venedor era un crack i ens ha fet un petit curs introductori per entendre millor aquest món. Finalment totes les noies han acabat comprant una o dues catifes cadascuna. I malgrat els venedors han intentat persuadir-me a mi també, jo m’he mantingut al marge i m’ho he mirat amb certa distància. Realment les catifes perses son precioses i requereixen un treball extraordinari però jo ara mateix no veig la necessitat de comprar-ne.





Dissabte dia 13 de novembre hem visitat Esfahan començant, sota el meu parer, per la part més maca situada als voltants de la plaça Imam: Ali Qapu Palace, Imam Mosque, Sheikh Lotfollah Mosque.























Després hem anat a visitar el Chehel Sutoon i el Hasht Behesht Palace.




Diumenge dia 14 de novembre hem visitat la catedral Vank al barri Armeni de la ciutat. Els frescos del seu interior son espectaculars però no està permès fer fotografies.






Després hem visitat el Monar Jonban amb els seus Shaking Minarets que com a curiositat quan un comença a repicar l’altre el segueix també.


Finalment hem anat fins a la grandiosa Jameh Mosque, un altra meravella d’Esfahan.
















Per la tarda, hem fet un passeig pels tres ponts històrics d’Esfahan sobre el riu Zayande: Si-o-Se, Choobi i Khaju.










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada